Po co zadawać pytania o produkt w sklepie internetowym, kiedy można go obejrzeć z każdej strony? Trójwymiarowe produkty to technologia prezentacji wszelkiego rodzaju produktów w serwisach www e-commerce i prezentacyjnych, pozwalająca w łatwy i intuicyjny sposób zaprezentować kontrahentom i klientom bazę ofertową. Dlatego wciąż rozwijamy stosowaną przez nas technologię trójwymiarowej wizualizacji produktów.
W nowej odsłonie technikę Flash zastąpiliśmy całkowicie kodem HTML5, dzięki czemu, oprócz stron www dla komputerów osobistych możemy stosować tę technikę prezentacji produktów również w sklepach responsywnych i mobilnych. Oprócz zapewnienia pełnego wsparcia dla pozycjonowania produktów zgodnie z wytycznymi Google, wprowadziliśmy również pełną obsługę trójwymiarowych modeli za pomocą dotyku na ekranach dotykowych (od stacjonarnych systemów prezentacyjnych do ekranów telefonów komórkowych i tabletów). Trójwymiarowych modeli produktów możemy bez problemów użyć w większości popularnych platform sklepowych i systemów sprzedażowych, również open source, takich jak Magento, czy PrestaShop.
Przykładowy produkt trójwymiarowy
Wizualizacja przestrzenna wózka marki Venicci. Do sterowania obiektem można użyć przycisków kontrolnych lub klikając na wózek i „przeciągając” myszką obracać obiekt.
Dodaj komentarz
Chcesz dołączyć do dyskusji?Nie krępuj się!