Zaufanie naszych Klientów stanowi dla nas istotną wartość, dlatego już od pierwszego zrealizowanego projektu stosujemy, bez żadnych odstępstw, poniższe zasady:
Jakość
Nie przestajemy pracować nad projektem, dopóki nie spełni wszystkich oczekiwań Klienta. Nie uznajemy rozwiązań na skróty, czy kompromisów ograniczających funkcjonalność. Każdy projekt przed ostatecznym wdrożeniem przechodzi szczegółowe, wielowarstwowe testy i kontrolę jakości.
Poufność
W projekcie udział biorą tylko dwie strony – Klient i Entera.
Lojalność
Nie przyjmujemy zleceń będących w konflikcie lub mogących zaszkodzić projektom naszych aktualnych Klientów. Dedykowane rozwiązania stosowane w danym projekcie nigdy nie są udostępniane konkurencji.
Uczciwość
Stawiamy na wysoki poziom etyki biznesu. Zawsze rzetelnie informujemy o stanie projektu, a Klient ma wgląd w każdy etap prac. Nikt jednak nie musi wierzyć nam na słowo – chętnie poddajemy weryfikacji to, co robimy.
Przejrzystość
Uważamy, że komplikowanie prostych spraw jedynie utrudnia życie. Dlatego zawsze jasno, prosto i przejrzyście przedstawiamy sprawy proste – szczegóły realizacji, umowę, rozliczenia.
Bardzo dobre zasady, mało która firma ma jest tak jasno określone. Brawo