Produktowa strona marki Bobono

Mama i dziecko – tak brzmi slogan w logo Bobono, nowej marki polskich produktów dla niemowląt, kreowanej przez jednego z najbardziej uznanych producentów dziecięcych w Polsce, skierowanej na rynki włosko, niemiecko i anglojęzyczne. My Sweet Baby zaufało naszej znajomości europejskiego rynku internetowego i powierzyło stworzenie wizerunkowej strony nowej marki.

Powstała elegancka, minimalistyczna witryna wizerunkowa prezentująca produkty i podkreślająca ich jakość. Logo, sesja zdjęciowa, krótkie opisy – czy to nie za mało? Jak dla współczesnego, wybrednego konsumenta, owszem. Jednak ta marka kierowana jest przede wszystkim do przyszłych mam i mam niemowląt. Panie w błogosławionym stanie i wczesnym okresie macierzyństwa nie mają głowy do czytania nawet najlepszych marketingowo opisów zalet produktów – zerkną, czy produkty im się podobają i… powinny zapamiętać logo. To wszystko. Strategia wynikająca nie tylko z badań, ale po prostu z obserwacji naszych towarzyszek życia i koleżanek. Strona spotkała się z ciepłym przyjęciem wśród europejskich rodziców.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz dołączyć do dyskusji?
Nie krępuj się!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *