Koncern Kochs to jeden ze światowych potentatów w produkcji majonezu, musztardy, przetworów warzywno-owocowych i oczywiście tego, z czego słynie najbardziej – chrzanu. Wcale nie chrzanimy – zaprojektowaliśmy stronę www z katalogiem produktów dla Kochsa.
Było nam po drodze, bowiem, pomimo, że Kochs jako organizacja ma wymiar korporacji, mentalnie wciąż pozostaje niewielką firmą rodzinną ze stuletnią tradycją, której motto brzmi „100 procent jakości”. Też tak uważamy. Praca nad tą stroną www była przyjemnością, pomijając nawet możliwość nieograniczonego opychania się pieczoną papryką, bowiem, pomimo, że pracowaliśmy dla międzynarodowej korporacji, postawiono przed nami wyraźne zadanie: żadnego korporacyjnego feelingu – strona www Kochsa ma jakościowo mieć poziom korporacyjny, ale wizerunkowo pozostawać stroną rodzinnej firmy z tradycjami. Zajrzyjcie i oceńcie czy się udało. Swoją drogą – próbowaliście miksu chrzanu z musem jabłkowym? Nam bardzo posmakował…
Dodaj komentarz
Chcesz dołączyć do dyskusji?Nie krępuj się!