Strona www firmy DMP

Trzy obszary działalności – trzy strony internetowe połączone w jednej, eleganckiej formie. Witryna, którą zaprojektowaliśmy dla DMP sp. z o.o. z Pruszcza Gdańskiego musiała połączyć w jednej, wysmakowanej formie trzy główne działy działalności firmy, wynajmującej place składowe i powierzchnię magazynową oraz budującej domy.

Przejrzysty system nawigacji oparty o kod liter DMP, kilkanaście elementów interaktywnych, rozbudowane formularze kontaktowe i atrakcyjna prezentacja oferty, wsparta dynamicznym systemem CMS oraz mechanizmami wspomagającymi zdobywanie pozycji w Google, sprawiły, że spółka, posiadająca już wcześniej statyczne witryny, naprawdę zaistniała w sieci i dzięki topowym pozycjom w najpopularniejszej wyszukiwarce świata zdobywa nowych klientów.

Strona www i system rezerwacyjny kliniki Spameed

Nowa odsłona strony www Profesjonalnej Kliniki Urody i Zdrowia z Gdańska jest już drugą wykonaną przez nas wersją strony www Klienta. Tym razem priorytetem było wdrożenie dedykowanego systemu rezerwacji usług on-line i pozycja w Google.

Z Profesjonalną Kliniką Urody i Zdrowia z Gdańska współpracujemy od kliku lat – obie firmy rozwijają się niejako równolegle. Naszym zadaniem jest stałe dbanie o to, by system informatyczny Klienta wspomagał i nadążał za dynamicznym rozwojem firmy oraz standardami współczesnego Internetu. Projektując stronę www postanowiliśmy jednak pójść krok dalej. I nie chodzi tu o szatę graficzną – Klinika jest miejscem ekskluzywnym, zatem design strony www jedynie tę ekskluzywność odzwierciedla. Priorytetem dla Klienta było zwiększenie poziomu sprzedaży, a jako główny kanał dystrybucji, z którego powinny wzrosnąć odpowiedzi Klientów, wyznaczony został Internet. Osiągnięcie celu umożliwiło silne pozycjonowanie organiczne strony www i zintegrowanie z nią dedykowanego systemu rezerwacji on-line.

Sklep www WellDone Dobre Rzeczy

Uzdolnieni, młodzi artyści projektują dowcipne i inteligentne gadżety. Osoby długotrwale bezrobotne, przywracane na rynek pracy, zamieniają projekty w produkty. Ty, kupując, pomagasz innym. WellDone Dobre Rzeczy to marka ekskluzywnych, zabawnych przedmiotów wykonanych z naturalnych materiałów, wyrosła z idei designu odpowiedzialnego społecznie. Cieszymy się, że tworząc portal marki połączony z firmowym sklepem i projektując materiały marketingowe mogliśmy pracować przy tak fascynującym projekcie.

WellDone DOBRE RZECZY wspiera ideę ekonomii społecznej, propagowaną przez ONZ. Produkty WellDone zaprojektowane zostały przez młodych artystów z Polski i Izraela, a zysk z ich sprzedaży jest przeznaczany na aktywizację zawodową osób długotrwale bezrobotnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym. Zajrzyjcie koniecznie na stronę i wybierzcie coś dla siebie. Produkty są kapitalne na niesztampowe, oryginalne prezenty.

WCAG 2.0 jako wytyczne ONZ dla webmasterów

Pracując nad jednym z naszych nowych projektów zetknęliśmy się z pojęciem WCAG 2.0. – specyfikacją przygotowaną przez agendę ONZ, dotyczącą dostępności strony www dla osób niepełnosprawnych. Idealnie potwierdza ona naszą tezę – łatwo, w pogoni za atrakcyjnością wizualną i multimedialną serwisu, na własne życzenie, ograniczyć dostępność i użyteczność strony www dla szerokiej grupy odbiorców.

WCAG 2.0. to instrukcja dla webdesignerów, opracowana przez agendę Organizacji Narodów Zjednoczonych UNDP, dotycząca dostępności strony www dla osób niepełnosprawnych z rozmaitymi dysfunkcjami. Co z tego, że strona www gra, wyświetla kolorowe animacje, pokazuje filmy i graficznie jest piękna, skoro nie odczyta jej syntezator mowy używany przez osoby niedowidzące i niewidome, kontrasty tekstu i czcionki są zbyt małe, by stronę www odczytali ludzie o słabym wzroku, przekaz dźwiękowy jest niedostępny dla osób niesłyszących i słabosłyszących, a użytkownicy nie mogący posługiwać się myszką i korzystający jedynie z klawiatury nie są w stanie przełączać się pomiędzy pozycjami menu? Taka strona po prostu traci dużą ilość odbiorców. Podobnie, jak strona w technologii Flash nie pozycjonuje się w Google! Z tego wynika, że umieszczanie animacji i dźwięku w kontencie strony zawsze powinno być dokładnie przemyślaną decyzją, a korzyści większe, niż ewentualne straty. Czy to oznacza, że mamy rezygnować z multimediów na stronie? Absolutnie nie – dla treści multimedialnych można znaleźć miejsce w tle lub umieścić je tak w kontencie, aby nie ograniczały nawigacji.

Portal internetowy klubu rugby Czarni Pruszcz Gdański

Czarna Gwiazda rozbłysła w sieci. Mowa o uruchomieniu portalu web 2.0 pierwszoligowego klubu sportowego.

Czarni Pruszcz Gdański to uznany i utytułowany w Polsce i na świecie zespół rugby. Drużyna zajmuje czołowe miejsca w pierwszej lidze, co roku walczy o Puchar Polski. Gdy zespół zwrócił się do nas z prośbą o reaktywację swojej strony www, byliśmy podekscytowani, a jednocześnie zdziwieni, że team z takim dorobkiem nie ma profesjonalnej strony www. Trzy tygodnie później możemy śmiało powiedzieć – Czarna Gwiazda ma w pełni profesjonalny portal www z funkcjami społecznościowymi, podkreślający światową klasę tej drużyny. Stronę wyposażyliśmy nie tylko w autorską szatę graficzną i oprawę muzyczną lecz również w dedykowaną aplikację do obsługi i tworzenia statystyk ligowych.
Czarnym Pruszcz Gdański życzymy Pucharu Polski, mistrzostwa kraju i świata!

Entera Studio WWW pisze teksty na stronę www Florame

Opracowaliśmy teksty marketingowe na stronę www koncernu Florame, produkującego naturalne biokosmetyki.

Treść wykonaliśmy na zlecenie GDP Interaktywna z Warszawy. Miała być lekka, świeża i naturalna, tak jak proponowane kosmetyki. Przy okazji dużo dowiedzieliśmy się o aromaterapii. Zastosujemy na ból głowy po zbyt długim siedzeniu przed monitorem!

Tagi na stronie www kliniki Spameed

Dobrze wykonana strona www pozycjonuje się sama – tezę tę udowadniamy nową stroną Profesjonalnej Kliniki Urody i Zdrowia Spameed z Gdańska.

Strona została przebudowana i odświeżona 3 miesiące temu, zgodnie z nowymi wytycznymi Google. Obecnie zajmuje topowe pozycje w Google na zadane frazy bez potrzeby tzw. pozycjonowania. Właśnie po to jest SEO i te wszechobecne, dyskretne tagi.

Nowa strona www Entera Studio WWW

Witajcie w nowej odsłonie naszej strony www.

W każdej, dobrze funkcjonującej firmie jest tak, że najmniej czasu zostaje na pracę dla siebie. Pół roku temu zapowiadaliśmy, że wkrótce zaprezentujemy nową odsłonę naszej strony www. „Wkrótce” trochę się nam przeciągnęło, gdyż priorytetem, jak zawsze, były projekty naszych Klientów. W końcu jednak jest – nowa strona www Entery. Mamy nadzieję, że nowe funkcjonalności, Web Usability i informacje, które tu zawarliśmy przypadną Wam do gustu.

 

Nowoczesne technologie i internet otwierają szansę marketingową dla każdej marki. Chcąc jednak skutecznie wykorzystać ich potencjał trzeba precyzyjnie zaplanować działania.

Dla naszych Klientów przygotowujemy kompleksowe, internetowe strategie biznesowe i marketingowe, a także oferujemy usługi doradcze i badania online pozwalające optymalizować prowadzone działania. Indywidualne podejście do każdego Klienta, podparte prowadzeniem stałych analiz rynku, pozwala nam zapewnić maksymalizację efektów. Opracowujemy spójne scenariusze z uwzględnieniem wszystkich narzędzi i metod prowadzących do efektywnego wykorzystania internetu jako kanału promocji i sprzedaży.

W portfolio naszych usług doradczych znajdują się m.in.:
• badania skuteczności kampanii,
• badania skuteczności działań marketingowych,
• badania postrzegania w sieci marki i witryny,
• badania konkurencji,
• biznesplany przedsięwzięć internetowych,
• strategie rozwoju biznesu online,
• strategie marketingu i PR w internecie,
• audyty funkcjonalności serwisów www pod względem usability – definiowanie nieefektywnych elementów stron internetowych.

Strona www i sklep internetowy marki Celtic Traditions

Michael Pratt, znany w Kanadzie i USA piosenkarz, czerpiący ze swoich irlandzkich korzeni, wraz z Lynn McGown, popularną za oceanem piosenkarką, stworzyli markę tradycyjnych produktów celtyckiego rękodzieła Celtic Traditions. Nam powierzono stworzenie strony www marki.

Celtic Traditions to marka tradycyjnych produktów celtyckiego rękodzieła i muzyki wykreowana za oceanem wspólnie przez Michaela Pratta i Lynn McGown. Jak mówią oboje, zamknęli swoją pasję do muzyki i zamiłowania historyczne w przestrzeni pchlego targu z tradycyjnym, celtyckim rękodziełem, połączonego ze szkołą muzyczną. Strona domowa marki zawiera zatem dwa sklepy – z rękodziełem i piosenkami. Jest jak głosy twarzy firmujących produkty: celtycka, tradycyjna, ciepła i inspirująca. Tym bardziej cieszy nas, że została pozytywnie odebrana na kanadyjskim rynku.