Produktowo-korporacyjną stronę, z wbudowanym sklepem, dla brytyjskiej marki Venicci wyróżnia przede wszystkim multimedialna oprawa – film reklamowy, muzyka skomponowana dla marki, galerie, interaktywne, trójwymiarowe wizualizacje produktów, animowane prezentacje. Wykorzystaliśmy sporą część naszych możliwości multimedialnych, nie tracąc niczego z widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych. Za nasz sukces klient uznał jednak wbudowanie pełnoprawnego sklepu o funkcjonalności identycznej, jak w wersji dla komputerów, w wersje mobilne strony – zakupy można zrobić dosłownie z każdego smartfona i tabletu, z czego brytyjscy internauci chętnie korzystają.

Venicci to angielska marka ekskluzywnych wózków dziecięcych. Brytyjczycy zaufali naszej znajomości lokalnego Internetu i powierzyli stworzenie odświeżonej, produktowej strony WWW w wersji dla komputerów i w wersjach mobilnych. Marka jakością wykonania i designem pozycjonuje się w szeregu z największymi kreatorami, konkurując jednak ceną. Projektując, wersję desktop strony WWW postanowiliśmy oprawić ponadprzeciętnie, tak by stała się wizytówką marki. Na wyspach jednak istotne znaczenie ma obecnie Internet mobilny. Brytyjczycy w prywatnych sprawach, a do takich niewątpliwie należy zakup wózka dla dziecka, z sieci korzystają częściej w smartfonach, niż w komputerach, które używane są głównie do pracy. Postanowiliśmy zatem wbudować pełnoprawny sklep również do wersji mobilnych witryny. Jak potwierdził poziom sprzedaży, było to słuszne posunięcie.

PHP
Java Script

Zobacz online